Magnetic Island

Halloj alla trogna lasare. jag vet att pa den senaste tiden sa har det gatt langre mellan inlaggen men det ar for att jag inte har akt mycket mellan stallena utan jag har varit 1 vecka pa Magnetic Island och sedan 4 natter pa Scottys i Mission beach.

Pa Magnetic Island sprang jag pa en massa olika folk fran alla mojliga platser och Magnetic Island ar en regnskogs o med mkt att se i natur och djurliv men inte i party, forutom fullmoon party som de har varje manad..denna manaden sa skulle "we no speak americano" DJ:n DCUP vara har och spela sa det var mkt folk men han missade sitt plan ..hela veckan sa vaknade jag avrje dag utan att ha en plan..for det mesta sa innebar det att jag spenderade dagen vid poolen och laste pa olika bocker for att se ata nudlar ..en dag akte jag upp till "The Forts" som ar ett stor kannon fran andra varldskriget som anvandes for att skjuta ner fientligt flyg..annars badade jag i Picnic bay elr horseshoe bays fyrkantiga inhagnad som hindrade de dodliga magneterna fran att stinga en :)

En kvall nar vi satt och at i resturangen...tva tjejer fran falkenberg och jag sa hoppade en wallaby forbi bordet och ner under verandan vi satt pa...en annna kvall nar jag var med ett gang tyskar sa hoppade en possum upp pa ett trad som fanns mitt i resturangen :) nara naturen ar man pa magnetic island.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0