Scottys i Mission Beach

Jag hade inga planer pa var jag skulle bo i Mission beach utan jag latt odet bestama..vilket var helt underbart.. Jag hamnade pa scottys som ar en helt familje agd restaurang och hostel.. de hade jatte billiga mat i restaurangen for backpackers med grattis ol o vin till maten, en jatte stor pool som var fran 1.1 m till 3.3 med en stock over sa man kunde gora kuddslagsmal :)  Personalen och folket pa detta stallet var helt underbara..de ar helt oppna och tog in en direkt..vi var ett gang som checka in samma dag och skulle stanna nagra natter..ett engelskt par..2 engelska tjejer, en irlandare, en amerikanska och jag ocksa nagra tyskar..vi sa innan vi skyljdes at idag att det var som om vi hade traffats innan i australien och sammmanstralat igen pa scottys..vi bara borjade snacka direkt..och varje natt satt vi och spelade kort eller biljard i baren gjorde lekar och quizzes och pratade om allt och inget..Den 3:e dagen akte jag och 2 engelskor och 2 tyskor ut till Tully och gjorde river raftingen dar..kommer ladda upp bilder senare. det var helt awesome..irlandaren var ocksa med...Jag har tidigare varit lyrisk over Yamba men jag maste saga att scottys ar pa samma plats nu och jag skulle latt kunna stanna dar langre och jag skall tillbaka dit efter nagra ar och halsa pa igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0