Sommaren som inte regna bort.

Hej alla som då och då tittar in här.

Det är nu 61 dagar kvar till vi flyger ner till Australien, som ni kan se har det gått ett tag sen jag skrev här senast men det är för detta är tänkt som en reseblogg och ja resan har inte börjat än :) När den väl är igång så kommer jag uppdatera mkt oftare.

Iaf finns det inte mycket att skriva om, det som har hänt sen jag skrev sist är att väskan är provpackad 3 ggr, Int. körkort är fixat etc etc. och jag har jobbat på 2 olika jobb minst 40 h i veckan så att jag kommer ha reskassa till resan (ibland 60 h). Men att folken på jobben alla är roliga o trevliga och en del udda ;) (ni vet inte vilka ni är) är en bonus jag inte räkna med :) 

Sommaren är awesome hittills iaf.

Until next time peeps . 




                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0