Nattvandraren 3 okt

Maste bara skriva detta nu pa morgonen..jag hade varit uppe hela dagen sen vi kommit tillbaka fran tamworth till sydney och tvattat, atit ock skrivit reseblogg..gick o la mig vid 00.30 ca

KL: 04.40 (05.40 stallde fram klockan vid 2) sa vaknar jag av att det star en stor kille fran Nya Zeeland mitt i rummet, full eller hog vilket vet jag inte, och KISSAR.  Amerikanen ovanfor och australienaren i sangen pa andra sidan rummet vaknar av att jag sager:" Dude, this is not a toilet", varpa kiwin sager (valdigt forvirrat o sluddrigt): "Oh sorry guys". Jag sager da:" No worries, just go to sleep"...det gor han inte utan i 20 min efter det sa gar han staplar han omkring i rummet och da o da tander en tandare for att se...till slut hittar han sin sang och sin vaska och gar ut (forst hade han rotat i amerikanens vaska btw)...det visar sig att han hade lagt sig nykter vid 22.00 tiden for han skulle flyga till cairns pa morgonen sa amerikanen...sa vad som hant snubben mellan 22 och spektaklet pa natten kan jag inte ens gissa pa :S

AJA nya aventyr vantar idag :D skriver mer ikvall elr imorrn... G'Day


Kommentarer
Postat av: Ann Persson

mycke får du vara med om lite obehagligt va försiktig

2010-10-03 @ 10:24:11
URL: http://mormor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0