Wollongong imorgon

Well, imorgon drar vi alla (Jessica, jag , emma, mona och steffen) till wollongong pa Surf Camp Australia. Finns nog inte internet dar heller sa skriver nu natten innan att vi ar dar sa folk vet det  senaste..Det ar en surf utbildning for nyborjare som varar i 4 dagar..och man lar sig allt fran grunden...Lizzie pa Jackaroo skolan hade gjort den o hon sa att efter 4 ektioner sa svangde man i vagorna osv :) Later lovande.

Efter nattens eskapader sa var jag vaken tidigt, men det regna idag sa vi sag pa TV, nan rugby-match, gick ut o kopte mat alla tillsammans och tillagade det tillsammans..lite som en familje middag :) vi planerade lite for efter Surf Campet sen kopte vi kakor o lask o gick till den grattis biografen som hostelet har i byggnaden och sag " The Last King of Scotland". Well en regning dag i sydney kan fortfarande vara kul :) traffade danskor som skulle till Jackaroo skolan i 11 dagar vid frukosten btw..aja hores vi inte imorrn sa ar det inte forran pa fredag jag kan skriva nasta gang...forhoppningsvis sa har jag bilder redo att ladda upp da :D
No worries :)


Kommentarer
Postat av: Johan o Marie

Haj Cliff. Vi kan läsa att du har jätte roligt. Njut. Lycka till med surfningen. Var rädd om dig. Ha det! :)

2010-10-03 @ 17:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0