Journey Begins

Då var det äntligen dags. Efter månaders planering, så flyger vi idag ner till Australien. Väskan har packats och vägts 4 gånger, jobbat 2 jobb under hela sommaren för reskassan. Nu drar vi ett djupt andetag och tar steget.

Jessica och jag flyger idag först från Malmö till Stockholm, sedan Stockholm till Peking. Efter 6 timmars vila åker vi från Peking till Sydney med ett stop i Shanghai. ca 26 timmar i luften och kommer fram 08.00 på morgonen. Det är en lång resa men sen är det söder om ekvatorn vi ska resa också.

Inga direkt känslor över att jag ska åka, undrar mest om allt som behövts, kan och har packats ner. 

Kommer sakna mina vänner i Khn och som jag lärt känna när jag plugga i Khn.

Peace out  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0